בלוג

איך לבחור את הדק לגינה שמתאים לכם?

חיפוי דק לחצר הבית, הוא קודם כל פשוט יפה נקי ואלגנטי במיוחד, ואם יש לכם דשא אז המראה הכללי של החצר שלכם בכלל יראה מושלם. 

כיום מראה יוקרתי ואלגנטי הוא כבר נגיש יותר, יש תחרות בכל דבר שאתם יכולים לדמיין, מה שמעולה לצרכן הסופי. באותה הנשימה בדיוק, יהיו כאלה שיחפשו להוזיל לכם את העלויות טיפה יותר מידיי מה שעשוי לעלות ביותר לטווח הרחוק הן מצד האיכות והן מצד הנראות.

דק איכותי ישמר לשנים רבות, הדגשים המרכזיים הם על איכות העץ, הגימור שלו, שילובי הגוונים והגימור העבודה, ככה שאפילו בברגים לא תבחינו, ישנם חברות איכותיות בשוק, וישנן שפחות. מה שאומר שדק לא איכותי דורש תחזוקה גבוהה גם אם נדמה שלא, הוא נוטה לקבל כתמים מאחר ומדובר בעץ שסופח נוזלים ויש שיטות להתגבר על זה. ובמקביל עשוי לדהות בשמש.

מומלץ במיוחד להשקיע ולברר את הנתונים הללו, כיום אנשים בונים בריכות בזול, בחצר הבתים שלהם, לאו דווקא חיצוניות, גם בריכות שהן עם תשתית באדמה לא כאלה יקרות כל כך, עם מחירים מאוד הגיוניים, וכל השילוב הזה בכללותו עשוי להראות כל כך אצילי ואלגנטי, בית פשוט יכול לקבל יוקרה בכלום עבודה זמן ותקציב, הכל עניין יחסי כמובן, לכן שווה להשקיע, להתעניין ולשאול ולחפש את הטוב ביותר, ובחלט תחת תקציב ריאלי זה לא חייב להיות יקר.

מאוד מומלץ לבוא עם איזה חזון, משהו שדמיינתם ולתאר את זה למעצב, שעשוי לשלוח אותכם לאנשי מקצוע נוספים כדי לקבל מראה מושלם, יתכן שאתם תצטרכו לאתר את השילוב כי זה לא יהיה שם, יחד עם זאת שוב, כיום בהקלקת עכבר באינטרנט ניתן פשוט למצוא הכל, 

לגדול עם חצר על דק אשא, זה קצת בריא יותר, לגוונים של הדק יש משמעות נפשית. לילד זה צריך להרגיש מזמין בהרבה יותר למשחק מאשר חצר עם רצפת בטון רגילה, זה גם יותר בטיחותי. 

אנחנו אוהבים את העבודה עם העץ משתדלים לעשות הכי טוב שניתן למען תועלת הלקוח, לכן אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הכי איכותיים. 

אם יש לכם שאלות על חיפוי דק לחצר בבקשה אל תהססו לפנות אלינו!
קראו כתבה שכתבו עלינו בוואלה על עץ תרמי.

מאמרים נוספים
שלחו הודעה
1
היי יש לך שאלה?
היי :)
איך נוכל לעזור לכם?