דקים מעץ אורן תרמי

מוצרים

דקים אורן תרמי

האורן התרמי – מבוקש יותר מאי פעם! אין כמו לראות כיצד האורן הקלאסי כובש את עולם עיצוב הפנים מחדש! עץ אורן תרמי מעולה בכל הנוגע לדקים וחיפויים בדירה שלכם, שלא נדבר על היופי המתפרץ והחום העמוק שפשוט מזמין אותך ללכת עליו! המראה הכפרי המזמין שלו, מאוד מחוספס ודומיננטי. אנשים רבים בוחרים דווקא להשאיר אותו בצבעו הטבעי כך שיעניק תחושה כפרית ועדינה. 

מחירו זול יחסית לעצים הקשים והטרופים, מראהו מרהיב ויוקרתי, מראה שפשוט לא ניתן להישאר אדישים אליו!

בזכות התהליך התרמי שעת האורן עובר, האיכות של העץ פשוט יוצאת מן הכלל, הוא עמיד לנזקי מזג האוויר ולא מתנפח או מתכווץ בשינויי מזג האוויר בישראל, הודות לתהליך המיוחד שהוא עובר שבסופו של דבר הופך אותו לעץ תרמי על ידי שינוי ה- DNA שלו! על כן הוא עץ 100% טבעי ללא תוספת כל חומר משמר להרכב שלו!

דק עץ אורן תרמי עמיד בפני חרקים, מזיקים וטרמיטים הניזונים מעץ וכן אף עמיד בפני רטיבות, לחות ועובש, מה שנותן את החופש להציב אותו היכן שרק נרצה! בין אם בבית, בחצר, בגינה, על יד הבריכה או בתוך חדר האמבטיה, פשוט בכל מקום!

הביאו לביתכם את הנס הזה! בואו והתחדשו אצלנו בדק עץ אורן וחיפויי עץ אורן! אנו מבטיחים לכם איכות ושירות יוצאים מן הכלל! מוזמנים להתרשם בגלריה שלנו באתר וליצור איתנו קשר.

דק אורן תרמי

פרופילים ומחברים:

D45J אורן תרמי

D4SG2 אורן תרמי

D30SG אורן תרמי

מחבר PaCS Strip

מחבר Plastic

מחבר TENI

שלחו הודעה
1
היי יש לך שאלה?
היי :)
איך נוכל לעזור לכם?