בלוג

דק סביב בריכה

דק מסביב לבריכה הפרטית שלכם הינו אלמנט מרהיב, החיבור היפייפה בין גווני העץ הטבעי לצד המים התכולים מעניק ניגודיות מושלמת.

כאשר אתם בוחרים להתקין דק סביב הבריכה שלכם חשוב לכם לדעת שבחרתם במוצר הנכון, מכיוון שמה שיהפוך את הדק שלכם מדק סטנדרטי לדק יוצא מן הכלל אלו הפרטים הקטנים.

העץ הנו חומר טבעי המושפע מהשינויים שחלים סביבו, כמו פגעי מזג אוויר וחשיפה ללחות. דק המותקן סביב בריכה יושפע לרוב מחשיפה לקרינת השמש ורטיבות בתדירות גבוהה ממי הבריכה המכילים כלור וכימיקלים מזיקים. על מנת שהעץ יוכל להיות עמיד לאורך שנים ארוכות נוצר צורך להנדס את התכונות הטבעיות של העץ מחדש.

באמצעות מחקרים הנובעים ממסורת רבת שנים של שימוש בעץ טבעי, כיום חברת תרמורי הינה המובילה בעולם בעיבוד עץ באמצעות הנדסה תרמית (תוכלו להרחיב בנושא בעמוד העץ התרמי).

בעת התהליך התרמי המבנה של העץ משתנה. השינוי חודר עד לעומק התאים של העץ, ולכן משפיע על כולו ולא רק על השכבה החיצונית. הוא יוצא מהתנור כשהוא שחום ויפייפה, בעל עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים ועיוותים, לחות ומזיקים.

מה שמעניק לנו את חומר הגלם המושלם לתנאי חוץ, ובמיוחד להתקנה סביב הבריכה שלכם.

כאן נכנסת לתמונה מחלקת התכנון של רושאר.

המקצועיות שלנו והנסיון הרב שנצבר בביצוע מאות פרויקטים מובילים בארץ ובעולם ירתמו כדי להעניק לכם את התוצאה המושלמת. כל פרויקט הוא ייחודי בפני עצמו, בין אם בתנאי השטח ובין אם בדרישות הלקוח. אנו כאן כדי להגשים את החלומות שלכם תוך מתן שירות מצויין, וביצוע על הצד הטוב ביותר.

התהליך מתחיל בתכנון פרטני, הכולל מידות מדויקות עד לרמת המילימטר. בהתאם לצורך, נבצע הדמיה של השטח, ובהמשך תוכנית תשתית ופריסה של לוחות הדק עד להגעה לתוצאה המושלמת עבורכם ומעבר לשלב הביצוע.

צוותי ההתקנה שלנו הנם מהטובים בתחומם, ולא בכדי, יש לוודא שהחומר היוקרתי הזה מקבל את הטיפול הטוב ביותר. הקבלנים המורשים להתקנת מוצרי העץ של תרמורי עוברים אצלנו תדריך מוקפד, ומתעדכנים מעת לעת במוצרים חדשים וטכנולוגיות התקנה מתקדמות.
לאחר עבודת התקנה מדוקדקת, חיתוכים מדויקים וירידה לפרטים הקטנים תוכלו לצאת החוצה, ולהנות מדק יוקרתי, במינימום תחזוקה, אשר ילווה אתכם לאורך שנים קדימה.

אשה תרמי רושאר
מאמרים נוספים
שלחו הודעה
1
היי יש לך שאלה?
היי :)
איך נוכל לעזור לכם?